Το Υπουργείο Παιδείας για άλλη μια φορά αποδεικνύει την προχειρότητα και την ανικανότητά του να χειριστεί σημαντικά ζητήματα της Εκπαίδευσης. Ο λόγος για τις τελευταίες ρυθμίσεις στο θέμα των ξένων γλωσσών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.Χωρίς κανένα διάλογο, χωρίς μελέτη προχωρά για καθαρά οικονομικούς λόγους σε ρυθμίσεις που ανατρέπουν τον προγραμματισμό χιλιάδων οικογενειών και μαθητών που είχαν προσανατολιστεί σε συγκεκριμένη δεύτερη ξένη γλώσσα, αδιαφορεί για εκατοντάδες εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στη διδασκαλία αυτών των γλωσσών και ουσιαστικά οδηγεί πολλούς μαθητές να ζητήσουν απαλλαγή από το μάθημα ή να συμμετέχουν σε αυτό ως παρατηρητές χωρίς αξιολόγηση. Ούτε καν μεταβατικό στάδιο δεν επεξεργάστηκαν αλλά προσφεύγουν στις νέες ρυθμίσεις με μοναδικό στόχο την μείωση των κονδυλίων.
Τι έγιναν οι βαρύγδουπες εξαγγελίες για την αναγκαιότητα εκμάθησης δεύτερης ξένης γλώσσας; Τι έγινε το δικαίωμα επιλογής αυτής; Ποιους σκοπούς εξυπηρετούσαν αυτές οι εξαγγελίες;
Με τον ίδιο τρόπο αλλάζει και το σύστημα λειτουργίας των ολοήμερων σχολείων. Τώρα πια μόνο παιδιά άνεργων ή εργαζόμενων μπορούν να παρακολουθούν τα προγράμματά τους. Πού πήγε ο στόχος όλα τα σχολεία να λειτουργούν ως ολοήμερα και μάλιστα να επεκταθεί το πιλοτικό πρόγραμμα με το νέο αναμορφωμένο ολοήμερο σχολείο; Κάθε υπουργός που θα έρχεται θα ανατρέπει όλο τον σχεδιασμό των προηγούμενων ετών; Με βάση ποιες έρευνες και ποιες μελέτες προχωρούν οι νέες αλλαγές; Κι αν όλα αυτά γίνονται για την εξοικονόμηση πόρων γιατί δεν βγαίνει η Υπουργός να το πει ξεκάθαρα;
Η παιδεία είναι αρκετά σοβαρή υπόθεση για να σβήνουμε και να ξαναγράφουμε κάθε λίγο. Το Υπουργείο πρέπει να αποσύρει τις νέες ρυθμίσεις και να ανοίξει ένα σοβαρό διάλογο για την αναγκαιότητα της δεύτερης ξένης γλώσσας , καθώς και την ηλικία στην οποία θα πρέπει να ξεκινά η διδασκαλία της, όπως επίσης αν θα πρέπει το σχολείο να λειτουργεί ως ολοήμερο και ποιες ανάγκες των μαθητών και των γονιών θα καλύπτει.
Τομέας Παιδείας Δημοκρατικής Αριστεράς Δράμας
Τι έγιναν οι βαρύγδουπες εξαγγελίες για την αναγκαιότητα εκμάθησης δεύτερης ξένης γλώσσας; Τι έγινε το δικαίωμα επιλογής αυτής; Ποιους σκοπούς εξυπηρετούσαν αυτές οι εξαγγελίες;
Με τον ίδιο τρόπο αλλάζει και το σύστημα λειτουργίας των ολοήμερων σχολείων. Τώρα πια μόνο παιδιά άνεργων ή εργαζόμενων μπορούν να παρακολουθούν τα προγράμματά τους. Πού πήγε ο στόχος όλα τα σχολεία να λειτουργούν ως ολοήμερα και μάλιστα να επεκταθεί το πιλοτικό πρόγραμμα με το νέο αναμορφωμένο ολοήμερο σχολείο; Κάθε υπουργός που θα έρχεται θα ανατρέπει όλο τον σχεδιασμό των προηγούμενων ετών; Με βάση ποιες έρευνες και ποιες μελέτες προχωρούν οι νέες αλλαγές; Κι αν όλα αυτά γίνονται για την εξοικονόμηση πόρων γιατί δεν βγαίνει η Υπουργός να το πει ξεκάθαρα;
Η παιδεία είναι αρκετά σοβαρή υπόθεση για να σβήνουμε και να ξαναγράφουμε κάθε λίγο. Το Υπουργείο πρέπει να αποσύρει τις νέες ρυθμίσεις και να ανοίξει ένα σοβαρό διάλογο για την αναγκαιότητα της δεύτερης ξένης γλώσσας , καθώς και την ηλικία στην οποία θα πρέπει να ξεκινά η διδασκαλία της, όπως επίσης αν θα πρέπει το σχολείο να λειτουργεί ως ολοήμερο και ποιες ανάγκες των μαθητών και των γονιών θα καλύπτει.
Τομέας Παιδείας Δημοκρατικής Αριστεράς Δράμας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου